Session Salon Asiakaspalvelu

Asiakaspalautus / takuuhuolto -ohjeet

Mikäli olet tekemässä asiakaspalautusta verkkokauppatilauksestasi, toimi seuraavien ohjeiden mukaan:

  1. Varmista, että tilauksen saapumisesta sinulle on maksimissaan 14vrk (muissa tapauksissa palautus ei onnistu)
  2. Varmista, että hiustuotteet ovat avaamattomia ja laitteiden paketti on alkuperäinen
  3. Täytä alla oleva lomake ENNEN kuin palautat tuotteet
  4. Pakkaa tuotteet pahvilaatikkoon ja kirjoita laatikkoon teksti “ASIAKASPALAUTUS, HAIR’N BODY FASHION SCANDINAVIA / SESSION SALON”
  5. Vie paketti Postin noutopisteeseen ja ilmoita asiakaspalvelijalle, että kyseessä on asiakaspalautus Session Salon -verkkokauppaan (yrityksen virallinen nimi: Hair’n Body Fashion Scandinavia Oy, palautuksen sopimustunnus 645982). Palautus on sinulle veloitukseton

 

Mikäli olet lähettämässä laitettasi takuuhuoltoon, toimi seuraavien ohjeiden mukaan:

  1. Varmista, että alkuperäisen tilauksen saapumisesta sinulle on maksimissaan 12kk (muissa tapauksissa palautus ei onnistu)
  2. Varmista, että laitteiden paketti on alkuperäinen ja kaikki osat ovat mukana.
  3. Täytä alla oleva lomake ENNEN kuin lähetät tuotteen meille
  4. Pakkaa tuotteet pahvilaatikkoon ja kirjoita laatikkoon teksti “ASIAKASPALAUTUS / TAKUUHUOLTO,HAIR’N BODY FASHION SCANDINAVIA / SESSION SALON”
  5. Vie paketti potin noutopisteeseen ja ilmoita asiakaspalvelijalle, että kyseessä on asiakaspalautus Session Salon -verkkokauppaan (yrityksen virallinen nimi: Hair’n Body Fashion Scandinavia Oy. Palautus on sinulle veloitukseton.